carlijnmaudy.reismee.nl

Bizarre feitjes over Malta

Na een aantal daagjes vertoeven op dit eiland hebben we voor jullie een aantal bizarre feitjes verzameld:

1. Er is altijd vuurwerk: overdag, 's avonds, het maakt niet uit;

2. Elke auto heeft een deuk (misschien een logische gevolgtrekking van hun rijstijl);

3. Studenten aan de universiteit betalen geen collegegeld, ze krijgen zelfs geld toe;

4. Werkende Maltezers betalen slechts 18% inkomstenbelasting;

5. Nergens hoef je parkeergeld te betalen en iedereen heeft een auto;

6. De bus komt wanneer hij komt en wanneer de buscauffeur zin heeft om te stoppen. Als de buschauffeur zin heeft om te bellen of te roken achter het stuur dan kan dat ook;

7. Ze eten hier slakken, paarden en konijnen, ze staan in elk restaurant op het menu. Wij zijn binnenkort uitgenodigd om het ook eens te proberen...;

8. Carlijn is een van weinige blonde mensen/vrouwen op het eiland, wat zorgt voor gevaarlijke situaties op de weg;

Na gisteravond het nachtleven van Malta te hebben verkend gaan we vandaag lekker een dagje naar het strand. Morgen beginnen we met onze stage, daarover de volgende keer meer!

Carlijn&Maudy

Karin & Frans

Hallo Maudy, (en Carlijn)

Leuk om jullie verhalen te lezen!
Volgens ons houden jullie het daar wel vol!
Veel succes met de stage en we blijven jullie volgen!
Tot een volgende reactie!
groeten Karin & Frans

Mustafa

Hallo Carlijn en Maudy!

Leuk dat jullie in Malta op stage zijn! Lekker warm daar. Het is hier alleen maar regen, regen, regen...

Ik ben benieuwd naar de foto's!

Héél véél succes met jullie stage nog! Geniet ervan!

Groetjes,
Mus

Btw. Feit nr. 3 moeten ze ook hier in NL invoeren! :p

Femke

Hey meiden!

Super leuk die verhalen, ben benieuwd hoe de stage bevalt. Heel veel plezier en succes :)

groetjes
fem

Yvonne

Hallo Maudy en Carlijn,

Leuke feitjes! En ik verwacht snel foto's op de site!

Veel plezier en succes met jullie stage!

X Yvonne (a.k.a Arie)

stephanie

hey meiden!
Heel veel plezier vandaag en succes met de stage vanaf morgen!
kus x

Laura

Klinkt als een heel bijzonder eiland, maar echt nu al leuk! Carlijn je nieuwe kamertje wordt mooi! Je ouders zijn goed bezig vandaag, haha.

Liefs, je buuf

Lisa

Heeej meisjes,

Haha, die feitjes. Flink sjans Car? ;) Maar ben benieuwd naar jullie stage. Jullie liepen mee met gynaecologie toch? Is het ziekenhuis zo mooi trouwens als ik dacht of valt t mee? Komen er snel foto's op? :D

Liefs uit Nijmegen :) Lies

Antoinette

Ik zie jullie vandaag al met een dik studieboek op het strand liggen. Jaja, Want, alleen al dat schoons op het strand bestuderen, is niet voldoende.
Heel veel succes met jullie stage. Ben benieuwd op welk onderdeel van gynaecologie jullie terecht komen.
Of weten jullie dat al. lieve groet.

Wim en Amelie

Hallo Maudy en Carlijn,

Wat overheerst nu, het vakantiegevoel of het gevoel dat er toch serieus iets gedaan moet worden. Het lijkt me wel apart zo'n klein eiland. Om een indruk te krijgen heb ik het eens opgezocht, volgens mij iets ter grootte van het land van Cuijk, maar wel veel meer inwoners.
We zullen jullie verhalen blijven volgen.

Groetjes vanuit Overloon.
Wim en Amelie

Syts

Altijd leuk feitjes:)

Ik wacht op de roddels:)

Liefs

Lucy, oftewel die mama

Leuke foto's, volgens mij vermaken jullie je prima.
Hoe is het met de stage??
Bedankt voor de kaart.
Veel liefs mama.

Heleen

Hahaha heel grappige reisverhalen, veel plezier meiden!!

Anoniem

De helft is echt niet waar! Dat je zo over Malta kan praten! Discriminatie!

Groetjes anoniem.