carlijnmaudy.reismee.nl

Waar zijn we, en wat doen we hier?!

Ou,*

Stel, je komt aan en je ziet duizend bordjes met namen bij de aankomst op het vliegveld, maar niet je eigen, paniek! Een half uur later wordt je eindelijk opgehaald op het vliegveld, wordt je in een appartement gedropt in de middle of nowhere. Het enige wat je kunt zien is een rotonde en in de verte een ziekenhuis. Dan ga je water halen, praten er mensen Arabisch! Althans, zo lijkt het. Zo begon het dus :). Na anderhalve dag kunnen we zeggen dat we een appartement in Msida (Silent city) hebben met een Russisch koppeltje. Woensdag zullen we verhuizen naar een ander appartement, in Sliema. In dit stadje is meer te doen!

Gisteravond gingen we met Jakob (de idioot die veel te laat was op het vliegveld en de president van de MMSA, de organisatie waarmee we hier zijn) drinks doen in Sliema. Toen begon het te dagen waarvoor we hier zijn (foto's volgen)! Een mooi stadje by night, dus we zijn nieuwsgierig naar overdag. Na een spannende nacht met op kasten klimmen en op de airco slaan, gingen we vandaag met de boot naar Comino, een eilandje tussen Gozo en Malta. Dit was een grote rots met allemaal plantjes, waar duizend mensen op twee vierkante meter zand zaten. Maaar, desalniettemin, toch een lekker strandje met een verfrissende zee met jelly fishes, jeh. We waren hier met de andere exchange students, heel gezellig!

Woensdag beginnen we met onze stage. Van de andere studenten die al geweest zijn hebben we allemaal dingetjes gehoord. Vooral dat het heel laidback is. Onze zoektocht naar geschikte schoenen blijkt waardeloos, je mag gewoon op flipflops! Dus we zijn benieuwd!

Verder is het weer heel goed, 35 graden! Beetje heet, maar beter dan regen....! Daarmee proberen we niemand jaloers te maken verder....

Liefs,

Maudy en Carlijn

*ou. Niet omdat we pijn hebben, maar gewoon omdat je zo hallo zegt in Malta :).

Jeanette Wijnhoven

Ou,
Wat leuk om jullie ervaringen te lezen. Ben benieuwd hoe het jullie de komende weken vergaat.
Succes met jullie stage.........

Antoinete

Ou. Jullie eerste verslag is echt heerlijk om te lezen.
Wat gebeurt er een hoop in korte tijd. Liefs.

Jorinde

Hmm, jullie poging om niemand jaloers te maken is mislukt... hier regent het aan een stuk door! :(
Ben benieuwd naar de foto's!

xx

Pap & Mam

Ha Maudy,

Leuk om te lezen wat er allemaal gaat gebeuren.
We zijn niet meer naar het museum geweest, want die was verhuist naar Almere, we hebben nog een broodje gegeten op Schiphol en nog even naar de Sligro in Nijmegen. We waren kwart voor vier thuis, dus jullie waren eerder in Malta dan wij in Boxmeer.

Groetjes en veel plezier !!

Anke Smits

Chica's wat klinkt het al gaaf! Ben jaloers! Have fun en ik wacht op jullie verhalen! Zoen

Guus en Mariet (ook pap en mam)

'ou' Carlijn en Maudy,
Zo te horen worden jullie technische kennis (airco) en talenkennis (arabisch) behoorlijk uitgebreid. Hoe was jullie vlucht overigens? Hier is het op dit ogenblik de helft van jullie buitentemperatuur (17)! we zijn benieuwd of jullie andere appartement bevalt en natuurlijk naar de foto's. Carlijn, we gana aan de slag met de verhuizing!
Veel plezier, pap en mam.

Madieke

Ou Carriewar! Wat een spannende avonturen allemaal:P Gelukkig zijn jullie goed aangekomen! Ben heel benieuwd naar de foto's en verdere verhalen. Heel veel succes woensdag, moet lukken op de flipflops;) Dikke kus van een verzopen kat uit Holland

Karlijn

Hallo hallo!
Maudy, ik had je nog gesmst maar die is volgens mij niet aangekomen omdat jullie misschien al in het vliegtuig zaten :(
Maarre, mijn boodschap was natuurlijk: Geniet ervan!!!
Maar dat lijkt me geen probleem voor jullie.
Dag doei en hou ons op de hoogte..

anneloes

haaa ik had helemaal niet door dat jullie nu al gingen!! heel veel plezieeer!!xx

big sis Sanne

Lijn (en Maudy inclus),
Fijn om te weten dat ik de kaarsjes mag uitblazen en mijn duimen rust mag geven want jullie zijn goed in het land der mooie heuvels beland. Hoop dat jullie de camera goed aan het werk zetten en mooie beelden schieten voor de rillende en doorweekte thuisblijvers.
Geniet van jullie ballerina's, flipflops en al het andere schoeisel (behalve die mooie dichte, platte schoentjes) tijdens jullie eerste dagen als witte jasdragende dokters in spe.
dikke kus

Mattanja

Hee Carlijn!
De avonturen zijn begonnen! Jee! Ik ben erg benieuwd wat je verder van Malta vindt. Als je nog in St Julian komt, taalschool 'sprachcaffe' daar heb ik drie maanden gewoond! haha. Geniet van het heerlijke weer. Hier kijk ik uit op slagregens waardoor ik zo naar mijn introductiedag moet gaan fietsen. oeioei! Liefs!

Syts

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen:)
Leuk om nu al een berichtje te lezen!
De intro is voorbij, heb net zo lang geslapen als de afgelopen 7 nachten bij elkaar en probeer nu weer het echte leven op te pakken.
Heel veel plezier de komende tijd en tot mails!

Liefs

Simone (jc)

Hahahaha.. Lekker van de crocs;) Sorry ik ben heel laat, maar nu even alles aan het bijlezen. Klinkt echt supergezellig daar! Heeel veel plezier. Ik ga nú skype downloaden Maudy!
X