carlijnmaudy.reismee.nl

Sahha Malta! Ciao Italia!

Na een roerige maand Malta kijken we er met een zonnige blik op terug.

Cool

Hoewel de Gossip zich uitgebreid heeft (mister V. blijkt romantische praktijken te hebben met de Fat Maltese Guy, mister S. vond ons zo aardig dat hij ons meevroeg op een familietrip --> bleek helaas niet door te gaan) was het al met al een mooie stage. Aangezien afgelopen dinsdag onze laatste stagedag was hadden we nog tijd genoeg om te sightsee'en. We hebben onder andere de Mosta Dome, Marsaxlokk (klein vissersdorpje) en Palazzio Parisio Naxxar bezocht. Dit alles vanuit een ander perspectief dan de bus: de auto. Onze heldhaftige chauffeur Chris wist de Maltese idioten te trotseren.

Afgelopen week hebben we al afscheid genomen van vele andere studenten. Nu is het dan ook onze tijd gekomen om Malta gedag te zeggen. Wij hebben namelijk een vlucht geboekt naar Sicilie. Vanaf maandag zullen wij onze reis voortzetten vanaf Catania!

Wij hebben d'r zin an!

Wim en Amelie Geurts

Een leerzame en onvergetelijke ervaring.
We komen de verhalen te zijner tijd beluisteren.
Een goede reis naar en een goed verblijf in Italië.

Laura

Super leuk meiden! Ga genieten van jullie Italiëtrip!

xxx

Michiel

Heel vet allemaal!! ik volg jullie op de voet..

Lisa van de Wijer

Ciao meiden!

Leuk om weer een verhaaltje te lezen en foto's te zien. Het weer daar is in ieder geval een stuk beter dan hier in Nederland. Geldt ook voor de gossip btw ;). Heel veel plezier op reis door Italië!

Liefs Lies

Dorieke

Wow, die stage is echt voorbij gevlogen, niet? En nou road trippen in Italie, oh my! Wil er alles over horen als je terug bent, maar dan zit ik op een kameel, en daarna ga jij goed werk leveren in India en daar toeren, dus keep the stories alive en flink genieten van alles, dan zie ik je in het nieuwe jaar (duurt vet lang..snik;))!! xxx